Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Besin hassasiyetinin temelinde anksiyete olabilir
Türkiye’de Kurumsal İtibar Yönetimi alanındaki ilk çalışmaların içerisinde yer alan ve Kurumsal İtibar konusunun duayenlerinden Salim Kadıbeşegil, Türkiye’deki ilk Kurumsal İtibar Yönetimi uygulaması olan ve 1999 yılında Koç Topluluğu için geliştirilen KOÇSİM modelini (KOÇ Topluluğu Stratejik İletişim Modeli) ayrıntılarını İstanbul Aydın Üniversitesi dönemsel yayını PR ATÖLYE dergisine anlattı. Aynı zamanda internet üzerinden de erişilebilen yazıda Kadıbeşegil Türkiye Halkla İlişkiler sektörünün dönüşümünde bir kilometre taşı olan uygulamayı fotoğraflarlar eşliğinde günümüz iletişimcileri ve gençlerine aktarıyor.
Modelin “Yeşil Kitap” adı ile dağıtılan bir strateji belgesi ile sunulduğunu belirten Salim Kadıbeşegil , meslektaşları Ali Saydam ve Selim Oktar ile birlikte hazırladıkları bu belgedeki temel yaklaşımın Koç Topluluğu üst düzey yöneticilerinin aktif desteği ile hayata geçtiğinin altını çizdi.
Kadıbeşegil yazısında modelin Koç topluluğunun Şirketler, Grup başkanlıkları, Holding ve Aile üyelerini kapsadığını ve 11 paydaş nezdinde uluslararası araştırmalarla desteklendiğini vurguladı. Salim Kadıbeşegil stratejik entegre iletişim modeli olan KOÇSİM’in kesintisiz dört yıl CEO liderliğinde uygulandığını ve ülkemizde itibar yönetimi anlayışının bu çalışma ile başladığına değinerek özetle modelin aşağıdaki özelliklerini hatırlattı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yaz